Nie moge bo…

Obrazek… I tu pojawia sie 100 powodow, przez ktore nie mozemy czegos zrobic. Nie moge schudnac, bo mam to w genach, nie moge zarabiac wiecej, bo jest kryzys na rynku, nie moge pojechac na wakacje, bo nie mam pieniedzy, nie moge otworzyc firmy, bo nie mam doswiadczenia, nie zloze cv tam, bo mnie nie przyjma – jestem za mlody, nie  moge… nie moge…. bo bo bo… i sto wymowek, usprawiedliwien czemu nie mozemy czegos zrobic, osiagnac.

“Bobaniem” jeszcze nikt Swiata nie zawojowal! 

Zauwazylam, ze statnio zrobilam sie strasznie wredna. Wkurzaja mnie ludzie non stop usprawiedliwiajacy sie. Ludzie, ktorzy ciagle szukaja wymowek, dlaczego czegos nie robia. Ludzie, ktorzy mi mowia o jak ci dobrze, jestes szczupla, na pewno masz to w genach. Tak – szczesciara ze mnie….Te geny  Tylko ci ludzie nie chodza ze mna silownie przynajmniej 3 razy w tygodniu, nie wstaja codziennie po piatej, zeby przed praca miec 2 godziny np. na: joge, spacery, medytacje i zdrowe sniadania. To sa te moje geny 😉 Ci sami ludzie nie odmowia sobie chleba, frytek, deseru… ale fakt, najlatwiej jest sie usprawiedliwiac genami  To nie kosztuje nic: zero wysilku, zero stresu. A ruszenie tylka juz tak –  przeciez spocic sie mozna… 

I najgorsze jest to, ze nie chodzi tylko o wage… tak jest niestety ze wszystkim. Co z tymi ludzmi??? Czemu nie dotarlo do nas jeszcze, ze umysl ludzki jest w stanie zrobic wszystko czego pragniemy??? Na zdjeciu widac stopy kraczace po rozzarzonych weglach – to jest mozliwe – sama ostatnio to zrobilam. Wszystko jest sila wyobrazni i silnej woli. Nie robmy sobie “bobania”, przestanmy sie usprawiedliwiac i szukac wymowek – badzmy szczesliwi!!!

Jestem wredna –  przestalam sluchac “bobaczy”.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

