Ciasteczka owsiane w ramach programu naprawczego

Zaczęłam wdrażać moje postanowienia z ubiegłego tygodnia:

lepiej się odżywiać. Tylko jak zrezygnować ze słodkości, które pochłaniam od trzech tygodni z taka pasja?!
Postanowiłam umilić sobie życie zdrowa słodyczą: ciasteczkami domowej roboty z płatków owsianych w ramach zasady wiem co jem.

Przepis:

  • 2,5 szklanki płatków owsianych górskich
  • 1 szklanka maki pełnoziarnistej
  • 1 szklanka brązowego cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
  • woda “na oko” – tak by ciasto się połączyło
  • cynamon (opcjonalnie – ja ostatnio dodaje do wszystkiego do czego mogę)
  • bakalie – tu na zdjęciu z migdałami i suszonymi brzoskwiniami

*nie dodawałam żadnego tłuszczu typu masło olej, żeby były mniej kaloryczne – zastąpiłam je woda.

Ciasteczka wyszły całkiem dobre – i słodziutkie – w sam raz by zastąpić inne słodycze 🙂

Smacznego 🙂 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

